Wiwin
Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płośnica
|
Wysłany: Śro 13:20, 17 Sie 2005 Temat postu: Czary. |
|
|
Kiedy poznamy nowe czary? O to odpowiedź:
Na początku Słodkość(obnizą u wroga agresywność lub inteligencję)
Gdy posiadamy wszystkie współczynniki 13 lub powyżej to uczymy się Zatrutego kła(każdy atak kłem jest zatruty)
Gdy posiadamy wszystkie współczynniki 20 lub powyżej to uczymy się Pisk bojowy(zwiększa atak nasz)
Gdy posiadamy współczynniki 24 lub powyżej to uczymy się Kopnięcia magii(dobry psychiczny atak)
29 i powyżej - Przywołanie ducha(sojusznik walczący po naszej stronie).
To były czary Małych gryzoni. Większe gryzonie odrazu poznają Rozproszenia magii(wróg nie moze używać czarów, a czary działajace na ciebie i przeciwnika znikają). Innych czarów już nie poznają. Dopiero najwyższe formy poznają wiecej czarów. A jakie? To zależy od ćwiczeń. Mogę powiedzieć jedynie, że:
-Czar Przywołanie ducha jest zastępowany:
+U Królika na Przywołanie żywiołaka powietrza,
+U Chomika na Przywołanie żywiołaka ziemi,
+U Myszy na Przywołanie żywiołaka wody,
+U Szczura na Przywołanie żywiołaka ognia,
+Zaś u Świnki morskiej na Przywołanie smoka.
-Każdy będzie poznawał czary z innego zakresu:
+Królik magia szybkości, niewidzialności, precyzji oraz błyskawic(coś jak elf),
+Chomik magia defensywna(coś jak wieża obronna XD),
+Mysz magia lecząca i magia życia(coś jak kapłan),
+Szczur magia ofensywna i magia śmierci(coś jak nekromanta i czarnoksiężnik),
+Świnka morska magia zwiekszająca współczynniki i obniżająca współczynniki u wroga(coś jak barbarzyńca lub ork).
-Każdy będzie się różnił, co nie znaczy, że Krolika nie da się wytrenować na walczącego wręcz, lub Myszy na walczącego magią ofensywną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|